اطلاعات جدیدی از درجه سختی بازی Elden Ring منتشر شد

استودیوی فرام سافتور همیشه بخاطر ساخت بازی هایی با درجه سختی بالا و چالش های فراروان در بین گیمر ها شناخته می شود. و ظاهرا بازی Elden Ring هم قرار نیست از این قضیه مستثنا باشد.

کارگردان بازی هیدتاکا میازاکی اخیرا در مصاحبه ای با مجله فامیستو گفته بازی جدید استودیو فرام سافتور به جهت لول آپ و ارتقا شخصیت در آن قابل‌مدیریت‌تر و آسان‌تر خواهد بود. با این حال، بازیکنان قرار نیست با یک عنوان ساده طرف باشند و در بازی حالت های آسان و یا متوسط وجود نخواهند داشت.

کارگردان بازی Elden Ring چالش های آن را با Dark Souls III مقایسه کرد اما به این نکته اشاره کرد که در بازی مکانیزم های دیگری نیز به بازیکنان کمک خواهند کرد. در حالت مولتی پلیر بازی شما با کمک دوستان و گیمر های دیگر میتوانید باس های بازی را شکست دهید و چالش های مختفلف را پشت سر بگذارید.

Elden Ring Gameplay

همچین در طول بازی بازیکنان یک سری Spiritها و مهارت‌هایی را کسب می کنند که در طول بازی کمک شایانی به آن ها خواهد کرد، به طور مثال با به دست آوردن یک Spirit خاص، بازی یک سری کماندار هوایی برای کمک در اختیار شما قرار می دهد.

علاوه بر این موارد بازی دارای یک سیستم مخفی کاری خوبی نیز هست که با توجه به آن میتوانید با روشی کاملا متفاوت مراحل بازی را پشت سر بگذارید. با وجود تمام موارد ذکر شده، باز هم باید تاکید کرد که بازی Elden Ring عنوان جدید استودیو فرام سافتور بوده و بدون شک قرار است در طول بازی به دفعات با هشدار You Died مواجه شوید.

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲ بهمن ۱۴۰۰) بر روی پلتفرم های پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه می شود.


منبع : Pushsquare

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.