نظر فیل اسپنسر در مورد بازی Elden Ring ساخته‌ی میازاکی

از معرفی بازی Elden Ring مدت رمان بسیار زیادی می‌گذرد. به صورت دقیق باید گفت که در طی مراسم E3 سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی این بازی در کنفرانس مایکروسافت بودیم. پس از این رو نمایی، الدن رینگ در سکوت خبری کامل فرو رفت و تا به امروز هیچ تریلری از بازی منتشر نشده است. طرفداران بی صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در خصوص این اثر می باشند. جالب است بدانید که رئیس کمپانی ایکس باکس یعنی آقای فیل اسپنسر، توانسته قسمت کوتاهی از الدین رینگ را تجربه کند و طبق نظر او، این اثر جاه‌طلبانه ترین ساخته‌ی آقای هیدتاکا میازاکی می باشد.

به نظر می رسد که ساخته‌ی جدید استودیوی فرام سافتور بسیار بزرگتر و جاه طلبانه تر از چیزی که تصور می‌کردیم، خواهد بود. به تازگی مصاحبه ای از سمت پایگاه خبری تحلیلی گیم اسپات با رئیس کمپانی ایکس باکس یعنی آقای فیل اسپنسر تدارک دیده شده است. وی در این مصاحبه اظهار داشت که بازی  Elden Ring از مکانیک ها و تنظیمات منحصر به فردی برخوردار می باشد و با همکاری جورج آر آر مارتین، میتوان اعلام نمود که این اثر، بزرگترین و جاه‌طلبانه ترین ساخته‌ی آقای هیدتاکا میازاکی خواهد بود. اگر از طرفداران بازی های نقش آفرینی باشید، نام هیدتاکا میازاکی را شنیده اید. وی زیر ژانر سولز لایک را به صنعت بازی‌های ویدیویی هدیه داد و همچنین با ساخت مجموعه‌ی دارک سولز و همچنین عنوان بلادبورن و سکیرو ، خود را به عنوان یکی از خلاق ترین کارگردان های صنعت بازی های ویدیویی، معرفی کرد. آقای اسپنسر در ادامه‌ی صحبت های خود مدعی شد که الدین رینگ، ثمره‌ی گسترش دیدگاه آقای هیدتاکا میازاکی بوده است. توجه شما عزیزان را به قسمتی از گفته های فیل اسپنسر جلب می نمایم:

به عنوان کسی که در دهه‌ی اخیر، تمام بازی های ساخته شده توسط آقای هیدتاکا میازاکی را تجربه کرده است، باید بگویم که بازی Elden Ring جاه طلبانه ترین بزرگترین پروژه‌‌ی ایشان به شمار می‌رود. موفق شدم که قسمتی از بازی را تجربه کنم و باید بگویم که مکانیک‌ها و تنظیمات این اثر، بسیار جاه طلبانه و منحصر به فرد طراحی شده‌اند. همچنین حضور جورج آر آر مارتین به عنوان داستان سرای الدن رینگ، ترکیبی فوق العاده را رقم زده. به شدت بازی را دوست دارم.

چندی پیش یکی از اینسایدرهای مطرح صنعت بازی‌های ویدویی اطلاعاتی راجع به بازی به اشتراک گذاشت. Omnipotent در صحبت‌‌های خود مدعی شد که داستان بازی Elden Ring بسیار جاه طلبانه‌تر و وسیع‌تر از دیگر ساخته‌های استدیوی فرام سافتور خواهد بود. به نظر نمی‌رسد که تعداد کات سین‌ها افزوده شده باشد. بلکه روایت داستان از طریق محیط، گسترده‌تر شده است. هنوز تاریخ انتشار مشخصی از سمت استودیوی فرام سافتور برای انتشار Elden Ring اعلام نشده است. همچنین نمی‌دانیم که بازی به صورت میان نسلی منتشر خواهد شد و یا صرفاً میهمان کنسول های نسل نهم خواهد بود. مثل همیشه می توانید نظرات خود را راجع به این مطلب در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.