فیل اسپنسر: ایکس باکس سری اس باعث کار بیشتر برای توسعه دهندگان میشود

شرکت مایکروسافت برای نسل نهم با ارائه‌ی دو کنسول ایکس‌ باکس سری اس و سری ایکس که در قدرت‌های سخت‌افزاری مختلف قرار می‌گیرند، یک رویکرد کاملاََ متفاوت را نسبت به نسل‌های قبل پیش گرفته است. این کنسول‌ ها با قیمت‌ های متفاوت مشتریان در سطوح مختلفی را هدف قرار داده‌اند و این از دیدگاه مصرف‌ کنندگان بسیار خوب به نظر می‌ رسد اما سازندگان چه دیدگاهی به ایکس باکس سری اس خواهند داشت؟ به نظر می‌رسد که این پلتفرم باعث کار بیشتر از سوی آن‌ها شود.

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش اکس‌ باکس، در مصاحبه‌ی اخیر خود با کوتاکو (Kotaku) تایید کرد که از این کار بیشتر به وجود آمده برای سازندگان آگاهی دارد. وی توضیح داد با وجود این که مشغله‌ی اضافی برای سازندگان به وجود می‌آید اما مایکروسافت با رویکرد دو کنسولی خود باعث گسترش دادن بازار شده است. اسپنسر در این باره گفت:

قطعاََ باعث کار بیشتر می‌شود و این کار بیشتر را می‌طلبد و هیچ شکی در این باره نیست. در حقیقت شما دو نوع مشخصات سخت‌افزار با کارایی‌های مختلف دارید و من قرار نیست به دروغ بگویم که داشتن دو سخت‌افزار مختلف به مانند یک سخت‌افزار است. این صحیح نیست. ما این کار را برای گسترش هر چه بیشتر بازار انجام دادیم.

در همین مصاحبه‌ آقای اسپنسر تایید کرده بود که برخی از بازی‌ها به دلیل رزولوشن پایین‌تر سریع‌تر از کنسول ایکس‌باکس سری ایکس بارگذاری می‌شوند.

ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه‌ی جهانی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.