توضیحات توسعه دهندگان در مورد درجه سختی بازی Demon’s souls Remake

به گفته کارگردان ریمیک بازی Demon’s souls Remake، سازندگان در مقطعی از توسعه این عنوان اضافه کردن یک درجه سختی آسان را در نظر گرفته بودند، اما در نهایت این موضوع عملی نشد.

آقای Gavin Moore، کارگردان بازی Demon’s souls Remake به‌تازگی در این مورد با واشینگتن پست صحبت‌هایی داشته و گفته که هرچند بلوپوینت در مقطعی اضافه کردن حالت آسان را در نظر گرفته، اما بازی در نهایت بدون امکان انتخاب درجه سختی منتشر شد. او در مورد دلیل قرار نگرفتن درجه سختی آسان در نسخه ریمیک گفت:

“پروژه Demon’s souls Remake کار یک تیم توسعه‌دهنده دیگر را بازسازی می‌کند. با اینکه ما تغییراتی را اعمال کردیم، اما هدف اصلی ما همیشه این بوده که روح غالب بر بازی و قصد و نیت خالقان اصلی را حفظ کنیم. با اینکه ما اضافه کردن حالت آسان را در نظر گرفتیم و در مورد آن گفتگو کردیم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم که ما در جایگاهی قرار نداریم – صرفا بخاطر متولی بودن این بازی شگفت‌انگیز – تا چیزی را اضافه کنیم که بالانس بازی را از اساس دگرگون کند.”

صحبت‌های جدید آقای مور با گفته‌های پیشین او نیز هم‌خوانی دارد. او بازی را چالش‌برانگیز اما به‌شدت منصفانه می‌داند و معتقد است Demon’s souls Remake نباید درجه سختی آسان داشته باشد. در گذشته بحث‌هایی در میان رسانه‌ها و گیمرها در خصوص اینکه بازی‌های سخت باید برای متفرق نکردن افراد حالت آسان را اضافه کنند، پیش آمده بود. با اینکه دیمنز سولز حالت آسانی ندارد، اما سازندگان قابلیت‌هایی را به نسخه ریمیک اضافه کرده‌اند که بازی را برای افراد بیشتری قابل دسترس می‌سازد.

برای مثال، بازیکنان می‌توانند صدا را از حالت استریو به مونو تغییر دهند و صدا را به‌طور کامل از سمت راست یا چپ بشنوند. برای افراد کوررنگ، امکان تغییر رنگ رابط کاربری وجود دارد. همچنین برخی بازیکنان به نوع خاصی از حرکات بر روی صفحه حساس هستند و برای همین، سازندگان امکان دست بردن و تغییر دادن در موشن بلور و لرزش دوربین برای بازیکنان را فراهم آورده‌اند.


منبع : gamesradar

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.