ساخت بازی The Last of Us Part 1 بدون فشار کاری به اتمام رسید

بعد از این که استودیو ناتی داگ با انتشار پستی در توییتر از اتمام مراحل ساخت بازی The Last of Us Part 1 خبر داد، یکی از اعضای این استودیو با انتشار یک توییت اعلام کرد که مراحل تولید این بازی بدون هیچ کرانچ و فشار کاری بوده است.

بر اساس تازه ترین اخبار بازی، مراحل تولید بازی The Last of Us Part 1 به اتمام رسید به اصطلاح این بازی گلد شده است. به همین مناسبت انتونی واکارو که به عنوان طراح ارشد محیط در تیم توسعه این بازی حضور داشته است توضیحاتی در رابطه با پروسه تولید آن ارائه کرده است. بر اساس صحبت های او، در طول ۱۳ سال کار حرفه‌ای در چندین استودیو، بازی لست اف اس پارت ۱ اولین اثری است که تولید آن بدون هیچ‌گونه فشار کاری و کرانچ به پایان رسیده است.

انتونی واکارو در ادامه توییت خود نوشته است: «برای دستیابی به کیفیتی در حد و اندازه‌های بازی The Last of Us Part 2 کارهای زیادی باید انجام می‌شد. اما ما به تغییرات بزرگی که به منظور حفظ سلامت کارکنان در استودیو انجام شده، افتخار می‌کنیم».

بازی The Last of Us Part 1

در صنعت بازی‌های ویدیویی که کرانچ امری مرسوم است، استودیو ناتی داگ همواره به دلیل قرار دادن کارکنان خود تحت فشار کاری در ماه‌های منتهی به انتشار شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از اعضای این استودیو از شرایط کاری نامناسب گفته‌اند و حتی گزارشی منتشر شد که وضعیت نامطلوب این استودیو را نشان می‌داد. Naughty Dog تنها استودیویی نیست که کارکنان خود را تحت فشار کاری قرار می‌دهد و بسیاری از شرکت‌ها و استودیو‌های بزرگ صنعت ویدیو گیم در طول تاریخ خود بارها این عمل را انجام داده‌اند.


منبع : Gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.